Tuesday, October 20, 2009

STATISTIK MINGGUAN : NOORDIN KEKAL JUARA, CARTA BERUBAH-UBAH


Turun naik perkara biasa.................


Salam Rakan Muda,

Alhamdulillah, berita mengenai status pendaftaran yang telah diluluskan pihak ROS merupakan satu sejarah yang telah melonjakkan lagi KRMB ke satu dimensi yang baru pada minggu ini. Apapun, itu semua seharusnya didukung oleh kualiti dan sikap yang dipersembahkan oleh para ahli KRMB dalam menggarap laluan untuk menjadi sebuah kelab rakan muda yang dihormati dan disegani. Baiklah, untuk minggu lalu nampaknya pergerakkan pengunjung pada minggu lalu tidak banyak berubah. Faktor peperiksaan akhir dan faktor sampingan lain telah sedikit sebanyak menjejaskan kerancakkan bilangan pengunjung dan komen yang ada setakat minggu lalu.

Berikut adalah statistik pengunjung pada minggu lalu :-


Jumlah Pengunjung (Yang Memberi Komen) : 22
Pengunjung Yang Paling Banyak Memberi Komen :

Noordin Mat Top (9 Komen)
Jumlah Komen Berbentuk Cadangan : 4
Jumlah Komen Berbentuk Teguran : 9
Jumlah Komen Berbentuk Pendapat : 10

Pengunjung Paling Popular :-

Noordin Mat Top
Angin Menderu

Pengunjung Baru
Kak Tyea
Lantera Samudera
Kwok 4t4

KRMB amat mengalu-alukan sebarang komen yang diberikan oleh anda, namun komen yang diberikan diharapkan adalah komen yang bertanggungjawab demi menjaga nama baik dan prestasi KRMB agar terus menjadi medium paling penting dan berkesan dikalangan generasi muda yang ada di seluruh kawasan Parlimen Beaufort ini.

Teruskan dan kekalkan sokongan anda pada KRMB kerana tanpa anda KRMB tidak ada maknanya. Diharapkan pada minggu ini para pengunjug dapat meningkatkan tahap dan mutu komen yang diberikan. Terima kasih atas kesetiaan anda selama ini dan KRMB sememangnya amat menghargai kesetiaan anda selama ini. Sekian dan terima kasih.


KRMB : Satu Perjalanan Ke Masa Depan.

45 comments:

Anonymous said...

tahniah buat norddin mat top sekali lagi c0z tetap jd juara..



rOcK-kApAk

Anonymous said...

apa sal blog nada orang niee sunyi lak tau..jadi ndak meriah uda blog kita ni tau..


rOcK-kApAk

Anonymous said...

roxk kapak, br ko ada, npa lama x ada?

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

al-tengok aku ada urusan paduka baginda bah 2 yang lama ndak msuk blog,tp bila aku msuk nda orang plak..


rOcK-kApAk

Anonymous said...

oo..bgtu ka..bah xpala yg pntg ko bahgia..

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

hyee..congrats to noordin be champion again minggu lps...

Up Town GuRL

Anonymous said...

TAHNIAH NOORDIN.

LANTERA SAMUDERA

Anonymous said...

noordin, ko ble jd juruckp ahli krmb tp yg sensitif tu x pyh la ko ksi msk cni, ko bwa p mesyuarat ja ok.

LAN

Anonymous said...

sa fkr kmu smua bhenti la dr bckp psl kpimpinn krmb, kmu simpan jak dulu, nti time msyuarat agung br kmu ckp puas2 ok..

Professor Malam

Anonymous said...

tahNIAH nORDIN. maNA ciLI paDI? ciLI paDI siBUK kaH kO?

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

NOORDIN MNA SUDAH KO,SIBUK KA JANGAN KO G2 BAH SUNYI BLOG TANPA KO...


rOcK-kApAk

Anonymous said...

noordin juara mesti jadi juara berkualiti ok...

Saifuddin II

Anonymous said...

rock kapak? ko ni org kebatu ka?

Saifuddin II

Anonymous said...

rock kapak, knapa dulu ko slalu msuk skng tiada suda?

Awana Porto Dui Malaiku

Anonymous said...

hiii rock kapak, how are you? are you looking to noordin? dont wory noordin will be always with krmb..

One In A Million Teen In Sipitang

Anonymous said...

saifuddin bkn lah aku orang limbawang..kenapa..

Anonymous said...

bz bah awana,banyak keja paduka baginda,tp skrg ada ok cikit lah blh lah aku msuk blog sllu..


rOcK-kApAk

Anonymous said...

cili padi mana aah..kenapa dia tiada..

rOcK-kApAk

Anonymous said...

saifuddin bkn lah aku orang limbawang..kenapa..

rOcK-kApAk

Anonymous said...

cili padi p main2 tu d kadai..hehehe...

Awana Porto Dui Malaiku

Anonymous said...

ko org limbawang ka? aik rock kapak ni popular di kebatu bah..ehe

Saifuddin II

Anonymous said...

cili padi, where are u? how about the project of krms's blog? any progress?

One In A Million Teen In Sipitang

Anonymous said...

CILI PADI, APA PANDANGAN ANDA MENGENAI KEM KEPIMPINAN KRMB? SAYA RASA ANDA PATUT BERADA DALAM BARISAN KEM TERSEBUT UNTUK MENJAMIN KEJAYAAN KEM TERSEBUT.

NOORDIN MAT TOP
The Bomber Man In Memory

Anonymous said...

biasa lah 2 rock kapak di mana2 pun memang popular..janji rock kan..


rOcK-kApAk

Anonymous said...

hahahaha nordin ko ni katak bawah tempurunglah...c cili padi adalah salah sorang pengerak utama kem ini bersama beberapa org lagi yg sering ko perlekehkan...

Anonymous said...

KEPADA INSAN YANG HANYA BERANI BERKATA2 TAPI BERSIFAT PENGECUT KERANA TIDAK BERNAMA, SAYA HAIRAN KENAPA TIBA2 SAHAJA KAMU BERKATA BEGITU SEDANGKAN SAYA TIDAK PUNYA APA2 MASALAH DENGAN KAMU.

SIAPA CILI PADI? EN KAHAR KAH? SAMPAIKAN KAMU KATA SAYA KATAK DI BAWAH TEMPURUNG? YA SAYA MEMANG TIDAK TAHU SIAPA CILI PADI DAN SAYA PASTI KAMU TAHU SIAPA CILI PADI SEBAB TU KAMU MENGGUNAKAN OTAK YANG TIDAK ADA FIKIRAN UNTUK MENGHERDIK SAYA.

SAYA TIDAK KISAH. SELAMA INI SAYA JUGA TERLIBAT DALAM MEMPROMOSIKAN KEM KEPIMPINAN SUARA BELIA MERDEKA INI KEPADA SEMUA SAHABAT MALAH KEPADA PERSATUAN BELIA DI TEMPAT SAYA. AGAK MALANG SAYA MENDAPAT PENGHINAAN PULA DARIPADA AJK KEM KEPIMPINAN SUARA BELIA MERDEKA INI, SESUATU YANG AMAT SAYA KESALKAN.

DENGAN INI SAYA BATALKAN HASRAT SAYA UNTUK MENYERTAI KEM INI BERSAMA-SAMA 23 ORANG SAHABAT SAYA. SAYA SUDAH BERBINCANG DAN MENDAPATI KEM INI HANYA KEM YANG MEMAPARKAN KESOMBONGAN DI KALANGAN AJKNYA SAHAJA. SAYA CUKUP MENYESAL MEMBANTU MEMPROMOSIKAN KEM INI. SUNGGUH SAYA SEDIH DAN TERASA DENGAN PENGHINAAN YANG SAYA DAPAT.

KRMB SEBUAH KELAB YANG BAGUS DAN MENERIMA SIAPA SAHAJA YANG MAHU BEKERJASAMA DENGANNYA. PEMIMPINNYA CUKUP TELUS DAN BERTANGGUNGJAWAB. TAPI MALANGNYA KEBAIKAN KRMB SUDAH DIAMBIL KESEMPATAN. ADA PIHAK YANG HANYA BERHAJAT MENGGUNAKAN NAMA KRMB UNTUK KEPENTINGAN SEMENTARA DAN APABILA MATLAMAT SUDAH DIKECAPI, KRMB DAN AHLI2NYA DI HINA DAN DI CERCA.

MOHON ADMIN TIDAK MENAPIS KENYATAAN SAYA INI. SEKADAR LUAHAN PERASAAN DARIPADA HATI SAYA YANG CUKUP KECEWA DENGAN PIHAK TERTENTU.

NOORDIN MAT TOP
The Bomber Man In Memory

Anonymous said...

apa sdh jd nie? makin sa x fhm bh..??????..knapa c noordin kena hina smpi bgtu skli? mmg x ptt lah..

Professor Malam

Anonymous said...

eiii kesian c noordin..nda patut bah kamu bt gitu..eiiii

Petronella

Anonymous said...

hyee slmt pg..emm apa kan kamu ni kan ada lg yng nda kana atu..cubatah bawa betanang dulu bh..mcmani tah, aku pn kecewa ada org sgja mau cr hal dgn nordin, pdahal nordin hnya mencadangkan sj bah tu, atu pn kan di cr hal..sudah tah lai, jgn tah bising2 lagi, tumpukn jak pd kem kepimpinan atu, kem atu pn krmb jua punya kan..sdang tah bah..

Ular Sawa

BEAUFORT BAMBARAYON (Kahar Buntak ) said...

Kepada semua pengunjung dan Ahli KRMB dan AJK Kem,

Saya telah difahamkan ada yang melibatkan ajk kem ini dalam memprovok KRMB. Sebenarnya apa yang kami telah lakukan semua ajk kem berkerja keras melaksanakan tugas untuk menjayakan kem ini dan tidak mempunyai masa untuk masuk blog dan memburukkan sesiapa dalam KRMB dan dalam blog ini.

Dan kepada EN Nordin saya nak jelaskan mungkin ada setengah-setengah orang yang menggunakan nama AJK Kem untuk melega-legakan ahli KRMB. Semua Ajk telah pun saya nasihatkan untuk memberi komitmen dalam menjayakan kem ini. Dan peluang untuk masuk blog untuk memprovok sesiapa terlalu nipis. Jadi saya harap jangan kita mendengar kata2 orang yang mungkin hanya berniat buruk untuk merosakkan nama KRMB. Yang penting anda pergi ke kem tersebut dan lihat sendiri apa yang telah berlaku.

Di Around About pun dah dibentangkan kain rentang tentang kem ini. Fikir2 lah......

Ya untuk maklujman cili padi adalah sukarelawan baru yang diambil sebagai AJK kerana komitmen beliau.

Anonymous said...

buat insan yang xbernama jangan selalu mengata orang xbagus dan jangan cemar kan nama baik orang demi kepentingan sendiri..
kalau c noordin xtahu sapa 2 c cili padi apa lah salahnya ko bagitahu betul2 sapa 2 c cili padi jangan lah ko cakap dia mcm bagitu faham ko orang indak bernama..
kalau ko masuk blog nie untuk mencari pasal aku rasa ko salah dan silap..
mgkin ko nie sakit hati kot dengan c noordin sebab dia tiap2 mggu jadi juara carta..
jangan panaskan blog nie yang sudah kembali aman ko faham orang yang indak tahu usul..


rOcK-kApAk

Anonymous said...

cis..mmg xptt la korg ni, bkn stakat nordin ja, rmi lg ahli krmb yg support & bg promosi utk join kem ni...jgn krana mrka slalu bckp lazer dlm ni kmu smua anggap dorg x support kmu...

ksian, sy pn rsa lain ba bla slama ni keja kta mau tlg jayakn ssuatu kem lps tu kn hina plak..tu msalah..

The Dumbledore

Anonymous said...

Salam Rakan Muda,

cukup sediha dan aku pn begitu kecewa dengan keadaan sekarng. di saat kita mahu menjayakan kem kepimpinan ini nampaknya mcm2 cabaran yang datang.

pertama sekali, kepada noordin mat top dan semua ahli krmb, tenangkan fikiran dan emosi dahulu. cuba kamu berfikir secara positif dan holistik, mungkin ini adalah angkara mereka2 yang tidak puas hati dengan pelaksanaan kem kepimpinan ini dan bukan dari ajk kem itu sendiri. korang pun tahu dalam blog ini adalah saluran paling mudah untuk mencetuskan provokasi dan masalah. apa kata pihak krmb dan ahli2 krmb mendapatkan maklumat dan penjelasan terlebih dahulu daripada pihak ajk kepimpina. itu lebih molek dan bertanggungjawab.

kedua, buat pihak ajk kem kepimpinan, aku memang tahu kamu semua memang bekerja keras untuk menjayakan program ini, aku ucapkan tahniah dan bangga dengan skip semua atas usaha murni ini. minta maaf,. aku bukan mahu apa2 cuba aku fikir pihak ajk krm mungkin juga boleh menilai balik mungkin ada pihak yang tidak berkenan dengan ajk kem dan melakukan provokasi dengan niat sengaja menjatuhkan kem ini. penilain ini amat penting kerana sekarang masalah ini sudah menjadi seolah2 krmb dan ajk kem saling tunding menunding dan salah menyalahkan. padahal dalam program ini kita adalah satu pasukan.

aku harap masalah ini dapat diselesaikan dengan cara baik dan situasi menang-menang. buat ahli krmb, jangan cepat melenting dan buat ajk kem, jangn cepat melatah. apakata jayakan dahulu kem ini dan ketepikanlah semua permasalahan teres ini dan bincanglah kemudian secara saksama. sekian.

Budak Baru Belajar

Anonymous said...

KEPADA

EN KAHAR BUNTAK

SAYA MENGHORMATI EN KAHAR KERANA USAHA YANG DILAKUKAN SELAMA INI. SAYA TIDAK BERMAKSUD UNTUK MEMBOIKOT ATAU MELAKUKAN SEKATAN KEPADA SESIAPA UNTUK MENYERTAI KEM INI, LANGSUNG TIADA NIAT SAYA BEGITU. SEBAB ITU JUGA SAYA BERUSAHA MEMPROMOSIKAN DAN KE HULU KE HILIR MENJEMPUT KAWAN2 SAYA UNTUK MENYERTAI KEM INI.

TAPI SAYA RASA TERHINA DENGAN PENHINAAN YANG TELAH DILEMPARKAN KEPADA SAYA TANPA SAYA TAHU SEBABNYA. LEBIH MALANG MANUSIA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB INI TIDAK BERNAMA HATTA NAMA SAMARAN. SAYA CUKUP KECEWA UMPAMA USAHA SAYA UNTUK MENJAYAKAN KEM INI SEPERTI SIA2 MALAH SAYA DILEMPARKAN DENGAN KATA-KATA KESAT PADA SOALAN YANG SAYA HANYA MENCADANGKAN CILI PADI TERLIBAT DALAM AJK KEM INI.

SAYA MINTA MAAF JIKA ADA YANG TERASA PADA CADANGAN SAYA. MUNGKIN ADA YANG TIDAK SENANG DAN MUNGKIN JUGAK CADANGAN ITU TIDAK MASUK AKAL OLEH PIHAK2 TERTENTU. APAPUN SAYA MINTA MAAF DAN BERHARAP KEM INI BERJAYA BERJALAN DENGAN LANCAR DAN JAYANYA.

NOORDIN MAT TOP
The Bomber Man In Memory

Anonymous said...

steady ko noordin...no matter what here ok..

Up Town GuRL

Anonymous said...

steady ko noordin...no matter what here ok..

Up Town GuRL

Anonymous said...

ba suda la tu ah...

Limau Manis

Anonymous said...

PROGRAM TETAP BERJALAN. SO KAMU JANGAN LAGI PERBESARKAN ISU INI. BIARLAH YANG BERLALU TU BIARLAH, BUKAN REZEKI KEM NI ADA RAMAI ORANG MAU JOIN. YANG JOIN AKAN MENDAPAT MANFAAT DAN PENGALAMAN MANAKALA YANG NDA JOIN KAMU TENGOK TV JAK LAH DI RUMAH. TENGOK DOREMON.

DUTA KRMB DI TAMAN WAWASAN

Anonymous said...

sa pn stuju dgn ckp c duta krmb tu..lupakn la yg lalu2 tu, busan dah sa bah..

Professor Malam

Anonymous said...

srt tbuka utk krmb, cili padi & 783734..

sy mnta maaf jka sy slalu mlakukn komen yg kontra dgn cili padi & 783734, bkn kerna sy x suka anda tp kerna sy suka pd anda yg slalu beri komen yg bernas & matang. cuma mgkn agak kterlaluan dlm tndkn sy mnyebabkn smua phk trasa hati dgn stiap komen2 yg sy brikan.

sy mhn spya kt lupakn la smua yg blaku, sy btggjwb pd apa yg sy bt & kta, sy mnta smua berila skngn pd apa sj pgrm rkn muda. sy jgk spt noordin, mhu join kem tsbt tp mmandangkn noordin sdh mnerima keadaan yg x spttnya sy pn mgmbl kptsn tdk trt serta.

apapn pd cili pdi & 783734, truskn bsama krmb slps ini. sy tdk akn mlakukn apa2 sj provokasi slps ini kerna itu mdtgkn impak yg tdk bek pd blog & imej krmb.

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

saya 783734 minta maaf dan saya tidak akan terlibat lagi dengan segala urusan KRMB sebaik sahaja kem ini tamat...

jgn di tanya kenapa kerana saya rasa sudah cukup utk saya memahami apa yg berlaku dalam KRMB..

terima kasih atas segala perhatian anda semua terutama en Beall kerana memberi ruang dan peluang kepada saya dalam menyumbang bakti dalam KRMB...kenangan bersama kalian sepanjang bergelar sukarelawan tidak akan saya lupakan...

saya 783734 dengan ini tika akan pernah memberi komen lagi di blog KRMB.. selamat tinggal

783734

Anonymous said...

saya minta lah jgn 783734 atau sesiapa lagi keluar dari blog...

dan saya juga minta kepada semua komentator jgn lah ulangi sikap seperti dulu...

bukankah semua ini demi kebaikan KRMB juga...

siti asyimah bft

Anonymous said...

783734, sa hrp kmu bsabar & tumpukn sj pd usaha kmu mjyakn kem itu..sa minta kmu trusla bsama krmb. budaya tggl & out dr krmb ni adalah budaya x sihat, sa hrp kmu stay & jgn hampakn pminat kmu yg mnunggu stiap komen2 bernas kmu..

Professor Malam

Anonymous said...

buat 783734, harapnya terus bersama krmb ok...

Kwok 4t4

Anonymous said...

astaga kanapa lagi kam orang ini jangan lah ada sapa2 yang tarik diri ndak baik..


rOcK-kApAk