Thursday, August 13, 2009

TAHNIAH NORALIZAWATI MAT SAM !!!!!!


Penggerak Belia......

Salam Rakan Muda,

Seluruh Ahli Majlis Tertinggi KRMB dan Ahli KRMB mengucapkan jutaan TAHNIAH kepada cik Noralizawati Mat Sam, Naib Presiden KRMB kerana telah mendapat tawaran sebagai PENGGERAK BELIA kawasan Parlimen P.177 Beaufort. Pihak KRMB amat berbangga dengan kejayaan ini dan Selamat Bekerja dan Selamat Maju Jaya kami ucapkan kepada Noralizawati yang akan memulakan tugas pada 17hb Ogos 2009 ini. Tahniah sekali lagi.

KRMB sekali lagi membuktikan bahawa KRMB boleh melahirkan pemimpin yang berbakat dan berjiwa besar. Semoga tradisi ini akan terus menerus bersama KRMB. Sebelum ini Penyelaras dan Presiden telah mendapat pekerjaan sebagai Pegawai kerajaan manakala ramai Ahli Majlis Tertinggi mendapat pekerjaan dalam pelbagai sektor.

Bravo KRMB....KRMB: A JOURNEY TO FUTURE..


103 comments:

Anonymous said...

eeiii tahniah kak liza..yeee...dapat dah penggerak belia..yeeee..eeii sukanya

Petronella

Anonymous said...

Sa ucapkan tahniah pada liza ya, c kazuma bah ni kan..hehe..slamat bkeja, keja bagus2 ya, jgn kcao kawasan org..jgn jd mcm pgerak sarawak tu..good luck sa ucapkan

Professor Malam

Anonymous said...

uh tahniah liza...bagus2, btmbh la kekuatan kita d beaufort ni...

Saifuddin II

Anonymous said...

LIZA, BELANJA AKU D KENNY ROGEZ OK..JGN BUAT2 LUPA..KEKEKE

BEL
X-PRM BFT

Anonymous said...

tahNIAH juGAKLAH sY uCAPKAN

jaMBATAn beauFORT

Anonymous said...

wow,tahniah naib presiden KRMB.
smoga sukses ya..

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

TAHNIAH LIZA

Duta KRMB di Taman Wawasan

Anonymous said...

oleh krana jwtn naib presiden nti kosong, sa cdgkn c jambatan jd naib presiden, mau ko jmbtn? hehehe..sa cabar ko..hehehe

Professor Malam

Anonymous said...

krmb mimang hebat..thniah pd naib presiden kt

The DumbleDore

Anonymous said...

Congratulation to noralizawati..
we on behalf krms commitee members hope u will became the great penggerak belia. Good Luck OK

One In A Million Teen In Sipitang

Anonymous said...

congratez kembayau...ko mest blanja ak ar..hehehe..bodek lu...ak urg ke brp y tau..?

-samurai-

Anonymous said...

jarawat kalau ko x belanja kami awas ko...janji udah tu...

bootax

Anonymous said...

ya eh ko uda jnji 2 kn mo blanja klu dpt keja ne..

-samurai-

Anonymous said...

salam perpaduan...

sekalung tahniah buat cik liza kita so ada geng da nk nekkan krmb...chyo2! tahniah cik liza tahniah krmb!

mis ray

Anonymous said...

ya blanja kami nanti, nada siap ko..hahaha

Anonymous said...

emm admin slh type ko tu thn c liza masuk...adakah thn 2008 wakakakaka thn lapas tu geng

Kelab Rakan Muda Beaufort said...

Terima Kasih Pada Pemberi Komen pada Aug 13, 2009 6:07:00 PM, Kesilapan Sudahpun Dibetulkan. Terima Kasih.

Anonymous said...

tahniah sayang

-x boypren mu...

Anonymous said...

AtuKoI...SamPat LaGI mau berCINta...NOsTalGIa Ka Itu...

CILI PADI

Anonymous said...

eii x boipren wish sama kak liza..wa sweet lah..jeles sia..hehehe..

Petronella

Anonymous said...

Tak Apa Lah Pet...Sy PUN Boleh JadI Ko PunYa BF bah...Tak Lah Men2 je...tapI kalaU BetUL2 pun apA SalaH Kan...TaK La Men2 je...kakaka

CILI PADI

Anonymous said...

wa romantiknya org dapat keja nie..sa masih single petrol, ko mau sa? hehehe

Professor Malam

Anonymous said...

tida mau la cili padi, nanti kita gadu mesti ko punya kata2 menyentuh hati sia...

Petronella

Anonymous said...

TIDak Lah Pet...Sy Di MUlUT je Gitu TapI D Hati bagUiii Bah Sy Ni...SoRRY AnGKat BakuL senDirI...baB c Pet Tak TolONG AnGKaT...KO pROFESOR...BIda eeehhh... kaCaU daUN...kakaka

CILI PADI

Anonymous said...

eii cili padi bagi ayat2 romantik, tp lelaki sekarang ni susah mau pcaya, sia takut ba kana tipu..

Petronella

Anonymous said...

jan ko marah bah cili padi, sa saja mencuba nasib..hehehe

Professor Malam

Anonymous said...

haI PeT...TiDaK Lah SEmUa leLAki maCam Ko FikIR Tu...baHAsa je KasaR TaPi LemBUt Di Hati...MaCammmm...Ahh TiDAk Lah...maLU sY saMA Ko peT...

CILI PADI

Anonymous said...

wa cili padi, bleh tahan jugak ko ngayat c petrol tu ya..sa ingat ko ni mesti garang..hehehe

Professor Malam

Anonymous said...

ala cili, sia ada boipren suda bah, sana dia d sarawak, si samurai tu, hari dia pun pigi mangurat sia di chat box haritu..ehek

Petronella

Anonymous said...

Ahhh...c Samurai TU...Sy Tau Bah DIa...KaLAU DI baLIK Dari MUkaH...Sy BelaSah Dia DI restOraN...Sy MInTa NaSI aYam...Dia BaYAR...kakaka


CILI PADI

Anonymous said...

eii jahat bah, jangan bah bagitu, sia nanti marah tau dengan ko cili padi, tapi sia nda berani marah nanti mesti ko cakap mcam2 sama sia kan..

Petronella

Anonymous said...

TIdaK LaH...Sy BuKAn BeGITU Bah...Sy SamA C JamBataN TU maIN2 Je Bah...SaJA NaK GeGaR KRMB sUPaYA ceRGas...TenGUK seKArAnG MaCamana...OK Kan...

CILI PADI

Anonymous said...

hehe..iya bah, kamu suda jd geng kan..dulu begadu saja 24 jam, sekarang kamu geng pula, hairan bah sia..heheh

Petronella

Anonymous said...

ApA YanG Ko HaIRan Kan...BiASaLah Tu...PeT Ko TinGGal DI SFI CPTanG Ka...??? Je TanYa...

CILI PADI

Anonymous said...

SALAM.....
HELLO ALL MY GANG..
THANKS FOR DA WISH...
KEEP SUPPORT ME YA...
LEBIU ALL...
DUN WORI, ADA NGAM TIMING PNYA,SY BLANJA KMURANG JG 2....
JUZ SUPPORT ME OK...LALALA...


KAZUMA_AZUMA
LIEYZA
(NAIB PRESIDEN KRMB)

Anonymous said...

salam....
tingkiu pada yg support sy k??
truskan support sy sbg rakan anda..tingkiu jg pada doa sahabat2 yg mgharapkan sy utk dapat jawatan ne..
dan sy bharap jg dapat membantu apa2 yg patut..juz truskan support sy..
Buat rakan2...ne msa yg kita nnt kan..
buang yg keruh n ambil yg jernih..
apa2 kkurangan dari sy,juz gtau..Nsyaallah akan d perbetulkan dari semasa ke semasa..

tingkiu all...

kazuma_azuma
lieyza
naib presiden krmb...

Anonymous said...

APA TENGKIU2, KAMI NDA MAU TENGKIU, KAMI MAU MAKAN DI TEMPAT MAHAL..HAHAHA..JANGAN LUPA AH NANTI AKU BALIK HABIS KO AKU PAU..HAHAHA..

BEL

Anonymous said...

seKARANG nI keMUNGKINAN beSAR sY yaKIN cIK naIB prESIDEN aKAN meLETAK jawATAN, jADI seKARANG kRMB aDA duA jawATAN kOSONG iAiTU naIB preSIDEN daN jawaTAN baRU, keTUA peNERANGAN, sY haRAP preSIDEN aKAN daPAT meCARI caLON sesUAI muLAI darI seKARANG suPAYA naNTI nDA terHEGEH2 meNcaRI...

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

aluuuuu...wa petrol..sa ka pl boipren ko..na rugi la km sina..c petrol mo ma sa sda..lmbt km p mgurat...ko cili padi nda la sa mo blanja ko..mo mnta spent tp mo blasah..pya la...hahahaha..mcm sa dpt dtect pl tau sapa ko ne cili padi..hahaha...anyway..cyg ma petrol..hehehehe..jan jelez kamurang ar..petrol nant sa spent ko ja psl ko gupren sa k..ko tgu sa blk nant..heheehhe


-samurai da great-

Anonymous said...

jambatan bkn kemungkinan letak jawatan...utk pegetahuan ko jwtn 2 mest lieyza lepas sb jwtn y dia pganh skrg sm level ngan PRM..utk pengetahuan PRM n PB ne adalah dlm kategori pemimpin elit....so kmurang sapot2 la dia ar..c jmbatan ma cili padi aku tau km sengaja mo provoke dlm blog ne..tp bgs jg sket sb bl da km bt cm ne br nmpk unite sesama KRMB kn..apa pn aku tetap sapot KRMB,KRMS,KRMK supaya terus maju..
pesanan aku buat lieyza@penggerak belia beaufort(PBB)ba ko btugas la bek2 ar..tp aku ada sket brita nda brp bgs..klu ko mo tau ko kontek aku..ko tau aku sapa kn..

-pengganguran berjaya-

Anonymous said...

bagUSLAH beGITU, sY miNTA preSIDEN daN aMT KRMB daPAT meLANTIK caLON peNYANDANG jaWATAN tU naNTI meSTILaH berDASARKAN keBOLEHAN, baKAT daN buKAN seBAB dIA suKARELAWAN laMA aTAU diA kaMchENG deNGAN preSIDEN. haPUSKAN buDAYA krONisME daN nePOTiSME di daLAM krMB..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

SaMURaI...kAlAu kO tIdAK bELanja sY...kO aKan RAsA...CilI PadI...SY SUp BeLACaN caMPUR Cili padi...Ko MaKAn LaH saMA C petrol tU...kakaka

CILI PADI

Anonymous said...

Sy kasian tu pengerak sarawak/kamu mesti ingat/kamu menghina orang terlebih2 sudah/tuhan tak suka cam begitu/ingat mengata orang besar dosanya/ jambatan dan cili padi/sedarlah kamu akan kata2 kamu/boleh membawa kamu ke pintu neraka/


musang berjanggut

Anonymous said...

halU muSANG berJANGGUT, oOO kaTA2 kamI saHAJA yaNG menGHINA, taPI muSANG kO aDA baCA kaH kaTA2 hiNAAN penGGERAK saRAWAk tU paDA peNGGERAK daN krMB? sY tanYA aDA kO baCA? kaLU kO baCA kO akAN taHU hiNAAN diA 10 kaLI leBIH terUK daRIPADA yaNG kaMI laKUKAN. uSAH caMPUR tanGAN kaLU nDA taHU ceriTA OK..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

jambatan : yup btl tu jmbatan..nant km meting kelab ko tlng kc smpi psanan sa ar..nant klu mo plh calon baru jan cincai2 ar...

cili padi : ar nda la sa mo blanja ko...blanja c petrol ja..ko mnta la blanja ma c kazuma..hahahaha..

-samurai-

Anonymous said...

MuSanG BerJAnGUT...KO TAu KaH...janGAN SeDAp KUlUT Je Ko BerKAta-KaTa...enTah 5 WaKTU haBIs Ke TiDak... BonG...Ngok...


CILI PADI

Anonymous said...

ciLI paDI, aDA laGI baH..suDAh aDA kerABAU manGGALAh, aDA lAGI muSANG berjANGGUT..HahahahaHAHAH..luCU laH..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

saMURAI, saPA baH kO?

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

ko nda tau sa ka pl jambatan...aik pelik ko ne..ko tny2 la ma geng2 sukarelawan k..kn dlm KRMB teda membezakan y lama o baru..sm2 penting,sm2 memerlukan..kn..kn..kn..

-samurai-

Anonymous said...

sY rASA kO meSTi oRANG peNTINGKAn saMURAI..seBAB kO maHIR baH haL krMB niE..baH yaLAH nanTI sY cubA2 riSIK saPA kO..trUSKAN soKONGan paDA krMB..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

tahniah pd naib presiden krmb..

Up Town GurL

Anonymous said...

musang bjanggut..u shut up ok...klu x tahu crita jgn men ckp ja ok..

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

ish teda la mahir ba jambatan...dulu sa penumpang jg d KRMB ne...skrg jd pnumpang jarak jauh ja...heheh..ba nant klu ko tau sda ko kontek2 la aku..mnatau ada aku mo bljr ma ko ne..ko ne pn mest bkn calang2 kn...lancar ja statement ko suma dlm blog ne..kekekeke...

-samurai-

Anonymous said...

kePADA saMURAI, sY hANYA menJALANKAN tuGAS sY, sY haNYA maHU yanG teRBAIK uTK krMB, tiADA saLAHKAN menGEJUTKAN yANG seDANG tiDUR leNA kaLAU suDAH meLEBIHI mASA yaNG diBERIKAN..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

wahhh sa rasa c jambtan sudah jd pakar motivasi la pulak..kakak
sa pun tabik spring la gini..

Professor Malam

Anonymous said...

jambatan, ko mau tau sapa samurai, tu gambar dia ada di sini, ko scrool jak blog ni p bwh tu la dia..ekekek

Saifuddin II

Anonymous said...

c SAMURAI TU C RYNELL. MANTAN PRESIDEN KRMB DULU KO TAHU KA ITU JAMBATAN BEAUFORT.

Anonymous said...

samurai tu urg jampangah ba jambatan

Up Town GuRL

Anonymous said...

jambatan : cayo la jmbatan...mkin kaw2 pl statement ko ar..anyway bgs la klu gtu..ada jg urg prihatin kn..klu durang blm bgn lg ko siram ja durang k..
nant aku bg ko sijil...hehehehe...

saifuddin ii : aik ada ka pl gmbr aku..hehehehe..cmana bule ada 2...heheehehe...

unknown sender : mantan presiden ka pl...manada ba...ahli besa ja pn...heheheeh...

-samurai da great-

Anonymous said...

steady la ko uptown gurl.....

-samurai-

Anonymous said...

saMURAI, sY suDAH taHU saPA kO..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

tau da ka pl jambatan...ba ok la klu gtu 2....tgl sa lg ne tcari2 sapa ko..hahahaaha...

samurai

Anonymous said...

sY haNYA oraNG biASA baH, tiADA keISTIMEWAAN maCAM kO yANG peNAH meMIMPIN kelAB terBAIk iNI. sY baCA triBUTE krMB sY raSA buKAN seNANG unTUK krMB menCAPAi kejAYAAN daN sY juGA seTUJU bukAN calANG2 peMIMPIN yanG teLAH memBAWA krMB seJAUH iNI. sY ucAPKAN teriMA kasIH kepADA preSIDEN dan AMT yaNG daHULU. taPI sY seDIH deNGAN preSIDEN sekARANG yaNG tiDAK sePERTI yaNG diHARAPKAN.

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

ish sm la ba jambatan..aku pn cm mnumpang ja dlm KRMB...cm mcari pngalaman spya btmbh bguna....
nda pa la..bg la peluang n ruang dgn barisan kepimpinan KRMB y baru k...KRMB mc steady ba..ko pn tulung2 la dorang...mest ko byk pgalaman kn klu nda teda la ko lancang mgkritik dlm blog ne...

-samurai-

Anonymous said...

tiDALAH saMURAI, sY haNYA inSAN biASA saHAJA, tiaDA yaNG istiMEWA daN sY tiDAK baNYAK penGALAMAN rakAN muDA seJAK darI awAL. krmB laH yanG memBUKA laLUAN sy unTUK menGENALI krMB, seBAB itU sY sukA berADA di naUNGAN krMB

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

ke mana perginya rompakan dan budak baru belajar, ak merindui kamu bdua..

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

knAPA kO meRINDU merEKA al-teNGOK al-teGUR, sY seBENARNYA saNGSI deNGAN merEKA berDUA seBAB apABILA kiTA berSATU paDU dAN aMAN daMAI di daLAM blOG niE..merEKA terUS saHAJA mengHILANGKAN diRI terUTAMA c roMPAKAN yaNG sekARANG ibARAT shARLINI tU, nDA daPAT di kESAN, sY tiDAK sUKA kaLAU aDA piHAK haNYA maHU menGAMBIL keSEMPATAN ke aTAS laMAN bLOG nI

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

baaa..mulaaa sudah c jmbtn itu..

Professor Malam

Anonymous said...

hi smua..slmt bkenalan..

Combi

Anonymous said...

cOMBI,terUSKAN soKONGAN kePADA bLOG krMB iNI

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

SaMURaI BilA Ko BaLIK SaBah...


CILI PADI

Anonymous said...

yA biLA kO baLIK maNTAn preSIDEN?
sY haRAP saMURAI daPAT baGI naSIHAT kePADA preSIDEN krMB seKARANG yaNG banYAK tiDUR daRI menJENGUK blOG ini...

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

aiya nda la ku tau bl dpt blk ne cili padi n jambatan..tgu dl la..sua mo ambk cuti...tp ujung thn ne mmg kompom la aku blk...
ar ya mo kc nsht presiden ka..ayoyoyo aku nda layak oo..aku sdiri pn blm ckp kc nsht diri aku ne cmana la mo tlng nsht urg..tp nda pa la nant klu ada pluang aku tlng2 jg la talking2 ma presiden k...km2 pn kontek2 jg dia ba...

-samurai-

Anonymous said...

presiden kan keja, sibuk bah tu dia jambatan..

Puteri Sungai Padas

Anonymous said...

ya la kn puteri sgai padas...mgkn skop keja tuan presiden mnyebabkan dia jarang dpt menjenguk blog ne tp ak knl ba tuan presiden 2..dia nda kn abai tanggungjawab y dia pgang 2..ne bkn back up tuan presiden ar...hehehehe...

-samurai-

Anonymous said...

puTERI sG paDAS & saMURAI, yA sY faHAM juGAK diA keJA taPI nDA kaN tiADA maSA keJA laNGSUNG, seDANGKAn saMURAI daN beKAS peNGGERAK yaNG dAH keJA pUN seLALU maSUK juGA, beGITU jugA deNGAN mISS raY yanG sUDAH menGANGGAP maSUK bLOg nI seBAGAI keWAJIPAN, jaDI kenAPA preSIDEN tidAK aDA iNISIATIF seDEMIKIAN, iNGAT diA menJAGA buKAN pulHAN aHLI, taPI suDAH leBIH 1 riBU aHLI, beGITU juGA deNGAN timBALAN preSIDEN krMB yaNG laNGSUNG sY tIDAK keNAL, sAPA2 laH nI timBALAN, suDAHLAH baRU keNA laNTIK paSTU jADI haLIMUNAN puLA

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

alala ya ka jambatan..ko lum knl ka pl ma timbalan presiden..aku pn nda knl tau..heheeh..mgkn lps ne admin bole highlite profil dorg y baru2 ne..dpt jg kwn2 blog knl kn...muka aku 2 da sminggu pl blm btukar...hehehe...
lek ko jambatan nant ada la 2 c tuan mresiden menjenguk blog ne..bg ms dl ba..

-samurai-

Anonymous said...

untUK menJADIKAN krmb sbUAH kelAB yANG berjAYA & di SEGANI, peMIMPIN2NYA meSTI meNAMPILKAN coRAK kepIMPINAN kelAS tinGGI, senTIASA paNDAI menJAGA haTI & meNGAMBIL berAT keBAJIKAN ahLI serTA banYAK merANGKA strATEGI uNTUK kemAJUAN blOG ni..sY miNTA maaF terPAKSA caKAP jiKA beGINILAH keADAAN preSIDEN daN tiMBALAn preSIDEN krMB, sY raSA kRMB tiDAK ke MANA-mANA lAGI lepAS nI..daN sY tiDAK haiRAN jiKA seMASA kePIMPINAN sekARANg aKAN di CoP seBAGAI zaMAN kemESROSOTAN & keLEMAHAN krMB. naNTI saPA juGA yaNG maLUkaN, seNDIRI maU iNGATLAH..

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

JAMBATAN LANTANG JUGA SUARA KO TU, BAGUS PRESIDEN DAN TIMBALAN PRESIDEN JAWAB SOALA C JAMBATAN NI SEBELUM DIA MELARAT

NOORDIN MAT TOP
The Bomber Man

Anonymous said...

sunyi pula kan tiada isu di blog ni, sa pn buring..

Professor Malam

Anonymous said...

WaHaI PresIdeN DaN TIM.PresideN dan AMT...DaH banYaK kalI anDa DIBanGUKan daRIPaDa tidur YanG LeNa taPI diseLubUNngi MiMPi Ngeri...ANtaRa seDar Dan TaK seDar...SeBeLUM MenYiRam aiR PeNyeDar TidUR adAlah DisaraNKan SuPaYa PresIdeN daN TiMbaLaN seRta AMT LaIN banGUN senDirI...KeRaNa BaLdi yanG dIisI Air hamPIR penUh...Jadi banGUNlaH...BanGUNLah...

CILI PADI

Anonymous said...

fuh gila la kamu ni jmbtn sama cili padi, direct sound ah kamu sama bos krmb..takut pl sy tahu..haha

LAN

Anonymous said...

KEPADA

JAMBATAN BEAUFORT
CILI PADI

KEPADA KAMU BERDUA, SAYA SECARA PERSONAL MENCADANGKAN KAMU MEMBUAT KUNJUNG HORMATLAH KEPADA PRESIDEN KELAB KITA, SAMPAIKAN APA YANG KAMU MAHUKAN DALAM KRMB, BAGITAHU DIA APA MASALAH DALAMAN KRMB YANG MUNGKIN PRESIDEN KURANG PERIKSA. BAGAIMANA KAMU BERDUA, SETUJU KAH?

NOORDIN MAT TOP
The Bomber Man

Anonymous said...

ya sa rasa boleh pakai jgk tu cdgn ko tu noordi, tpulang la pd kamu bdua jmbtn sama cili

Professor Malam

Anonymous said...

salam perpaduan bt suma....

maafkan sy if mencelah..tim presiden tu sy sokong lantikannya...dia kt smnjg skg ni urus konvo...sy ada bckp dgn timbln n sy faham masalah beliau...apa2 nnti sy akn gtau dia g tang pesanan korg ma dia k...gpun dia kt k.penyu...pernah jg dia p beaufort sbb mslh cc kt cna...hope korg pun paham....tq la atas prihatin korang suma..

mis ray

Anonymous said...

nOORDIN, tiADA seBAB unTUK sY meLAKUKAN kuNJUNGAN sebeGITU kePADA preSIDEN aTAU timBALANNYA kerANA aPA yaNG sY maHU saMPAIKAN hanYA menGENAI tuGASNYA, buKAN meNGENAI haL penTADBIRAN maHUPUN aPA2,laGIpUN sY hanYA aHLI yaNG maHU yaNG terBAIK darIPADA peMIMPIN krMB. Miss raY kaLAU begITU kaMI aKAN meMBERI pelUANG kePADA timBALAN preSIDEN unTUK menGURUSKAN aPA yaNG paTUT, tAPI sY aKAN terUS berSUARA unTUK kePENTINGAN krMB

jamBATAN beauFORT

Anonymous said...

salam perpaduan...
bah Liza..belanja la OTAI...hehehehe..

TAHNIAH"""""
tidak disangka-sangka..


BY OTAI SUKARELAWAN

Anonymous said...

liza ko mesti belanja geng2 sukarelawan lama...jaga kalau tiada aaaa..kekeke

Tembuakar Man

Anonymous said...

kpd cik liza, sa sarankn bgus ko letak jwtn skng sebab biarlah org lain ambil tugas naib presiden ni scepat mungkin. bukan susah kan letak jwtn, bkn apa sa mau calon naib presiden d kenalpasti mulai skang ni..makin lambat resign makin slow la proses tu..

Professor Malam

Anonymous said...

iya aku stuju cdgn c prof malam tu, bukan kami x suka cik naib presiden tapi utk mmudahkan proses pgisian jwtn dgn segera dlm krmb. lgpn cik liza dh jd bos nti mana bleh jd naib presiden lagi kan..ehe..

al-tengok al-tegur SDN BHD

Anonymous said...

KEPADA

AL-TENGOK AL-TEGUR SDN BHD
PROFESSOR MALAM

SAYA RASA ELOK BIAR SAHAJA PIHAK PENGGERAK DAN PRESIDEN KRMB SAHAJA YANG TENTUKAN KEDUDUKAN BARISAN KEPIMPINAN KRMB. JAWATAN KETUA PENERANGAN KRMB PUN MASIH LAGI BERSTATUS TIDAK PASTI, SEKURANG2NYA KITA BAGI PELUANG DAHULU MEREKA MENGENALPASTI CALON YANG SESUAI DAHULU SEBELUM MEMBUAT KEPUTUSAN.

NOODIN MAT TOP
The Bomber Man

Anonymous said...

aluu..mat pagii..nah banar tu noordin, biar tia dulu durng miss ray sama mr presiden urus hal tu, jan tah dulu kita kacau, kita bg dulu pluang sama durang ok..tp nti kalau batah banar, d sana tah kita push nti umum sapalah insan yg btuah atu kali ah...

Ular Sawa Selagon

Anonymous said...

Prof Malam....
napa ko mahu cik naib presiden cpt2 letak jwtn? mesti ko ada pa2 ni kan? a.....kana patan...

LAN

Anonymous said...

Lan, bukan sa minta cpt2 dia letak jwtn, tp sa mau krmb btndk segera mgisi kkosongn jwtn yg ada, plg tdk pn suruh la sapa2 pangku, tp smpi skang tiada apa2 pn, mr presiden tdur ka apa..sa minta miss ray dpt btindak segera..

Professor Malam

Anonymous said...

uit sjk bila c prof mlm ni jd lazer ek? ekek..lex ko bah prof, mr presdin ada cuma kmu jak tdk tahu yg slama ni dia mmg slalu msuk blog ni...

DUTA KRMB DI TAMAN WAWASAN

Anonymous said...

KEPADA

CIK NORALIZAWATI MAT SAM

MEMANDANGKAN JAWATAN DAN PERSOALAN MENGENAI PERLETAKKAN JAWATAN NAIB PRESIDEN INI SERING DISEBUT, SAYA MENGHARAPKAN CIK NORALIZAWATI DAPAT MENYATAKAN SESUATU DI BLOG INI SEBELUM PELBAGAI SPEKULASI DAN TANGGAPAN YANG TIDAK BAGUS AKAN MUNCUL. HARAP RESPON DARIPADA ANDA SECEPAT MUNGKIN.

NOORDIN MAT TOP
The Bomber Man

Anonymous said...

SALAM...
MAAF ATAS KESUNYIAAN SELAMA INI..
BUAT ANDA YANG MENANTI2 BERITA PERLETAKAN JAWATAN INI,HARAP SABAR KERNA MASIH DALAM PROSES PERBINCANGAN BERSAMA PENGERAK RAKAN MUDA DAN JUGA PRESIDEN.PROSES PERLETAKAN JAWATAN INI BUKAN BOLEH DIBUAT SESUKA ATI,IANYA ADA PROSUDER.JADI HARAP KALIAN SEMUA FAHAM.SESIAPA PUN MENJADI PEMIMPIN KELAB LEPAS INI.SAYA HARAP AKAN JALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAIK MUNGKIN DAN MEMPERTAHANKAN APA YANG PATUT.


SALAM RAMADAN...
NORALIZAWATI MATSAM
PENGERAK BELIA
NAIB PRESIDEN KRMB

Anonymous said...

ok cik naib presiden..sa phm bah..hrp plantikn br nti d pilih dr kalangan yg tbaik..

Professor Malam

Anonymous said...

ba duluan..mcm tu bh critanya..
ak ni risau bila makin krg da pmimpin yg bbakat dlm krmb..
sapala lg kta mau hrp ni ntim kan..

Saifuddin II

Anonymous said...

100

ابڠ بيکا said...

TAHNIAH COMOTTT !!!
HAHAHA

Hween said...

kasuma..rajin2 kerja ari ni ya..hehe..jgan muda patah smngat..ada yg sllu mnemani wlu dalm sgala msibah yg dtg..trus kan pjuangan,truskan ap yg d impikan..bukti kan pada smua..yg kasuma mampu lakukn smua nya..

Hween said...

kero..bla lgi mau blnja mkn hehe..