Wednesday, December 17, 2008

CALON ANUGERAH SUKARELAWAN TERBAIK 2008


Fikirkan...........

1. Tahniah & Terima Kasih kepada semua Sukarelawan Rakan Muda Kelab serta Pejabat Belia & Sukan (P) Bahagian Beaufort atas semua sumbangan dalam menjayakan semua program dan majlis Rakan Muda samada anjuran Kelab Rakan Muda, Pejabat Belia & Sukan (P) Bahagian Beaufort & Jabatan Belia & Sukan (P) Negeri Sabah. Jasa dan khidmat yang diberikan oleh anda semua amatlah besar maknanya kepada proses kemajuan dan pembangunan komuniti.

2. Oleh yang demikian, bagi menghargai sumbangan dan peranan yang telah dimainkan, maka pihak kelab akan mengadakan undian bagi menentukan 5 calon terakhir yang dirasakan layak untuk mendapatkan anugerah berprestij ini. Penilaian 5 calon akhir nanti akan dinilai oleh Panel Penilai yang terdiri daripada mereka yang dilantik kelak. Berikut adalah senarai calon anugerah yang terbabit :

01. Mohd Nadzli Harith
02. Rynnille Peter
03. Muhd Junidin Jamlan
04. Mohd Shahrol Saiman
05. Suardi Kadir
06. Noralizawati Matsam
07. Fazura Sairi
08. Sarmila Saripuddin
09. Uzaiddah Ali Mokthar
10. Azrul Azwan Abd Lamin
11. Dyg Rizuana Ibrahim
12. Junaidah Mustapha
13. Saidol Tasip
14. Mohd Helmi Tuah
15. Suriawati Saripuddin
16. Zaimah Ramin
17. Kahar Buntak
18. Nurul Hardy Japar
19. Mohd Ezwan Hj Salleh
20. Leftenan Muda Matlen Sarudin
21. Razali Bidih
22. Dg. Nurlizawati Japlus

Undian hendaklah dibuat dengan menghantar POST COMMENT anda ke ruangan ini...Setiap Post Comment mestilah sertakan 5 nama pilihan anda...Terima Kasih Yerrr...Jika anda ada nama lain yang ingin dicadangkan, bolehlah mencadangkan nama melalui kaedah Post Comment jugak..bye


139 comments:

Anonymous said...

I pilih Nazli, renel, sahrol, kahar & Ezwan

CROCKER FIRE

Anonymous said...

mila,suardi,nazli,renel & joe
Naa..Ni kali lah men2 undi unda, undi diri sendiri boleh ker? Eheh

AYAH PIN JR

Anonymous said...

JOE, Nazli, Sarol, Renel & Kahar

Prampong Nyiseng Smarli Lem

Anonymous said...

gua pilih ezwan,nazli,suardi,liza & paling penting matlen jgn lupa

Anonymous said...

Suardi, matlin, joe, mila & nazli

Anonymous said...

matlin bin sarudin, nazli bin harith, mohd jonidin jamlan, norlizawati matsam & rynell...

barulah aku dapat mengundi
adi

Anonymous said...

Matlen,ezwan,liza,nazli & suardi

Anonymous said...

ezwan,suardi,liza, uzaidah & nazli

fendy said...

liza, uzaidah, milla, suardi & ezwan


i love u mila
"fendy"

ezwan baby face said...

convliza, uzaidah, matlinn nazli & junaidah

Anonymous said...

jali, ezwan, suardi, liza & helmi

Anonymous said...

liza, ezwan, matlin, gee & jali

Anonymous said...

liza, ezwan, matlin, gee & jali

Anonymous said...

MY VOTE JUZ FOR NAZLI, RYNNILLE, JUNIDIN, ZAIMAH & SHAROL...BRAVO..

Adzlisham

omie said...

Nazli

Renel

Sharol

Ezwan

Suardi

Anonymous said...

We all from PJKN consistent to vote for KEM KOM TUAN MATLEN, ABG NADZLI, ENCIK RYNNILLE, ENCIK JUNIDIN & ENCIK KAHAR...

We are the champion..Uhhhuu

Anonymous said...

kak dayang, aie, abg nazli, abd rynel & abg joe...abg bel nda bulih ka?

Anonymous said...

noralizawati
zaimah
fazura
sarmila
uzaidah

pinky gurl

Anonymous said...

C BOB, NAZLI, RYNEL, TUAN MATLEN & JOE

PERSATUAN BELIA KG BRUNEI

Anonymous said...

I would like to vote for:
1. Rynnille
2. Fazura
3. Suardi
4. Kahar
5. Joe

Anonymous said...

my vote is going to.....

1. Leftenen Muda Matlen b. Serudin
2. My Idol Mr Nadzley Harith
3. The President Mr Rynnille Peter
4. Coming Soon President Mr Junidin Jamlan...
5. Last but not least..this person can be train to be a president Mr Sairol bin Saiman....

Anonymous said...

rynnille
joe
sarul
hardy
ayie

Anonymous said...

aik ada jg undi junaidah yerkk...
bkn krm cptang ke 2...nape sesat erk....

Anonymous said...

-1... nazli..
-2... renel..
-3... kahar..
-4... jOe..
-5... suardi..
-6... sahrOl..

aucakk!

Anonymous said...

Azrul Azwan
Sarmila
Zaimah
Kahar
Rynel

KRM Kimanis on behalf

Anonymous said...

aku pilih nadzli,renel,joe,sarol & norlizawati tapi nazli tu cool lah stedy ja ngan apa keja...on jaaa...

Anonymous said...

PBKB Undi

Azrul Azwan
Dg Rizuana
Nadzli
Kahar
Tuan Matlen

Borang Keahlian Kelab Rakan Muda Beaufort said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Vote From Menumbok For :-

1. Saidol
2. Suriawati
3. Zaimah
4. Rynel
5. Tuan Matlen (KEM KOM)

Anonymous said...

kem kom matlen sarudin, saidol, wana, suria n zaimah

Menumboxer

Anonymous said...

Unit Koordinator KRMB DUN Kuala Penyu sebulat suara mengundi :-

1. Bos Saidol Tasip
2. Big Bos Rynel Peter
3. Tuan Kem Kom Matlen
4. Isteri Big Big Bos Zaimah @ dyg
5. Abg Nazli

Anonymous said...

Rakan Muda KPD mengundi

1. Saidol @ Awie
2. Presiden Rynel
3. Tuan KEM KOM
4. Bini Bos zaimah @ dyg
5. Bro nadzli

Anonymous said...

Ani tah urang muda ani kan mengundi si anu bah...bro nazli. bro renel, kem kom matlen, bro helmi & bro joe..thanks kem gaya hidup haritu di sawangan
adios.....

Anonymous said...

Assalamualaikum WRT.......

Na,macam best pula kamurang men undi2 ni, so aku pun mau jua mengundi ni tapi ni bukan undi bias atau pilih kasih, sekadar menunaikan tanggungjawab. kalau bulih mau undi 21 orang ni tapi kana minta 5 ja kan..so aku undi berdasarkan apa yang aku dapat nilai, bukan senang mau undi sebab dorang semua calon ni ada kebolehan & bakat masing2..my vote is :-

1. Mohd Nadzli Harith
2. Rynnille Peter
3. Lf Muda Matlen Sarudin
4. Muhd Junidin Jamlan
5. Mohd Sharol Saiman

X-PRM Parlimen Beaufort

Anonymous said...

sia pilih renel, fazura , kahar, mila, dg rizuana

Anonymous said...

hehe..kmu ini kn men2 undi jak ak pn mau la haha..tp tq lu ngan org2 mnmbuk cos undi sma sa wawawa..tp jgn la mntng2 sa bini c bel korg mo undi sa ah x bek oO..kmu hrus la tgok prestasi jga arr msa btgas n msa kruss bru la kmu undi yer..sa mo undi ini ba

1.c renel
2.c abg nadzly
3.c joee
4.c tn.matlen
5.c zaimah


jgn mrh ahh inda thu wah nk plih sapo wawawawawa...goooooo..RakanMuda...

Anonymous said...

aluu..weh aku mau undi lagi ni, sapa suruh kamurang nda mengundi..
Undiku untuk :-

01. Bro Nadzli minta puji nda datang aku punya kawin
02. renel penunggun gim
03. tepuk-tepuk berubut tn matlen
04. c joe penipu kunun mau datang kawin kami di menumbok
05. biniku c zaimah..hehehe

bah, jgn komplen ah..ngeee..kamu tau juga sapa aku kan...

Anonymous said...

suardi,liza,nazli,matlen,hardi

Anonymous said...

liza,gee,nazli,suardi & hardi

jgn undi c junaidah...dia minta puji

Anonymous said...

pilihan gua nazli, suardi, jun(walaupun bikin panas tapi buat kerja komited),helmi & mila

Anonymous said...

aku undi
jun
hardi
mila
suardi
uzaidah

Anonymous said...

siapa yg x kena un di jgn lah marah ni ada yg sms marah2 kat aku...apa ni spoting la sikit

undian aku

suardi
mila
hardi
helmi
kakak c mila(aku x tau nama nya)

Anonymous said...

gogogogogogo KRM BFT

mila
suriati
mel
suardi
helmi

Anonymous said...

saidol
suardi
junaidah
jali
bob

Anonymous said...

suardi
jun
bob
helmi
jali

Anonymous said...

pilihan utama
suardi
liza
wan
jali
hardi

Anonymous said...

undian ku

suardi
liza
wan
hardi
jali

Anonymous said...

semua geng2 yang mengundi dan di undi tolong jgn ada yg marah2...

Anonymous said...

Ku mengundi lagi

mell
jali
helmi
suardi
bob

Anonymous said...

jali
suardi
liza
mell
bob

Anonymous said...

suardi
liza
mell
gee
hardi

Anonymous said...

liza
suardi
mell
gee
hardi

Anonymous said...

Yg disah memiliki pnyakit C.A.S.T 2008 dan akn d'kuarintinkn ialah sperti nama brikut ;- Rynnille Peter , Mohd Junidin Jamlan ,Mohd Sairol Saiman , Nurul Hardy Japar dan Fazura Sairi..





ekekeke....

Borang Keahlian Kelab Rakan Muda Beaufort said...

UNDIAN ANDA AMAT DIALU-ALUKAN. NAMUN UNDIAN MESTILAH BERDASARKAN PILIHAN YANG DIRASAKAN TEPAT UNTUK MEMILIH CALON AKHIR ANUGERAH SUKARELAWAN TAHUN 2008. PENGUNDI JUGA HENDAKLAH RASIONAL DENGAN TIDAK MENGKRITIK ATAU MENGAIBKAN CALON DENGAN PERKATAAN YANG TIDAK SEPATUTNYA ATAU MENGHUBUNGI PIHAK MODERATOR DENGAN TUJUAN UNTUK MENYATAKAN RASA TIDAK PUAS HATI ATAU SEUMPAMANYA. DIMAKLUMKAN PIHAK MODERATOR TIDAK TERLIBAT DALAM PROSES UNDIAN INI DAN SEMUANYA DISERAHKAN KEPADA AHLI KELAB ATAU PENGUNJUNG UNTUK MENENTUKAN PILIHAN MEREKA. SEKIAN DAN TERIMA KASIH.

ADMIN

Anonymous said...

KRMB DUN N.26 KUALA PENYU mengundi :-

Rynnile Peter
Mohd Nazli Harith
Zaimah Ramin
Kahar Buntak
Muhd Junidin Jamlan

Anonymous said...

Vote :-

bro renel
bro joe
bro nazli
tuan kem kom
sis dayang

X-PJKN

Anonymous said...

X-PJKN Kg Linsuk say to vote :-

01. dayang
02. sis mel
03. bro nazli
04. tuan matlen
05. joe wawasan

Anonymous said...

01. sis dayang
02. sis aie
03. sis mila
04. sis wana
05. sis mel

Junior Puteri UMNO

Anonymous said...

nazli
rinil
joe
sarul
matlin

undiscovered person

Anonymous said...

Kami Undi Kem KOmandan PJKN Negeri Sabah.
LT. Muda Matlen Sarudin

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

LT. MUDA MATLIN SARUDIN KEM KOMANDAN PJKN NEGERI SABAH DAN MENJADI KEBANGGAAN KITA DI BAHAGIAN BEAUFORT. SERAMAI 248 ORANG MENGUNDI BEKAS PESERTA PJKN DARI PANTAI BARAT.

AHLI KELAB RAKAN MUDA PANTAI BARAT
SERAMAI 248 ORANG

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Ayuh Tawau kita goyang, kami Peserta PJKN Negeri Sabah seramai 30 orang rasa bangga Lt. Muda Matlen Sarudin. Siapa teror buat apa lawan dia, kerana Kem Komandan terbaik di Kebangsaan

Anonymous said...

Lt Muda Matlen Sarudin adalah terbaik, tapi jadi persoalan kenapa ini Kem Komandan disenarai Calon Anugerah Sukarelawan Terbaik 2008 kerana beliau adalah Pakar. Mereka tidak layak menandingi beliau kerana pro.

Anonymous said...

KEM KOMANDAN LT.MUDA MATLIN SARUDIN

kami sokong kerana beliau adalah Idola dan Kem Komandan PJKN Sabah terbaik di Malaysia.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

37 orang Peserta PJKN siri 1 - 4 Peringkat Negeri Sabah dari Keningau, Tambunan dan Tenom sokong Lt. Muda Matlin Sarudin iaitu Kem Kom dan idola kami.

Anonymous said...

SIPUT...SIPUT...PJKN seluruh sabah. Mana kamu orang jangan lepas peluang sokong Kem Komandan Kita. Serbu malam ni.....sokong
LT. MUDA MATLEN SARUDIN

Hidup!!!Hidup!!! Hidup!!! Kem Kom

Anonymous said...

LEPA LEPA dari Semporna dan Lahad datu. Undi Kem Komandan PJKN Sabah Tuan Matlin Sarudin.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kami Sayang KEM KOM PJKN Sabah, jangan berserah dulu kami masih memerlukan tenaga tuan di Sabah.

Belia Sabah

Anonymous said...

Jangan Marah kami sentiasa menyanyangi Kem Komandan yang banyak berjasa pada bangsa dan negara.

LT. Muda Matlen Idola Belia Sabah

Anonymous said...

Matlin Sarudin Kem Komandan Terbaik kami sokong, kami dari Pitas 12 orang sokong.

Anonymous said...

liza
hardi
suardi
wan
gee

Anonymous said...

suardi
liza
wan
hardi
jali

Anonymous said...

liza
suardi
wan
hardi
jali

Anonymous said...

ezwan
liza
hardi
gee
suardi

Anonymous said...

suardi
liza
hardi
jali
wan

Anonymous said...

liza
suardi
wan
hardi
jali

Anonymous said...

kepada semua bekas peserta PJKN negeri sabah jangan lah emosional dengan mengeluarkan kata-kata yang tidak bagus, anda belum mengenali sukarelawan di bahagian beaufort yang rata2 memang terbaik. anda baru melihat tuan matlen dan bro nazli, anda belum melihat sukarelawan yang lain. tak kenal maka tak tahu. kami di beaufort mengakui kem kom matlen memang terbaik di sabah dan nasional tapi kami tidak menafikan kehebatan sukarelawan yang lain. anugerah ini bagus untuk sukarelawan kami menilai bakat dan kebolehan yang mereka ada, bukan populariti. untuk pengetahuan semua, kem kom matlen menjadi kem kom sebanyak 10 program di bahagian beaufort sebelum dilantik menjadi kem kom PJKN negeri,kami di beaufort lebih tahu siapa idola kami. jangan sesuka hati menghentam kelab kami sekurang2nya kelab kami menghargai sukarelawan kami,bagaimana kelab anda di kawasan anda? ada mereka prihatin dengan sukarelawan anda? ntah2 laman web pun tiada dan sukar berhubung. Ok ni penjelasan daripada salah seorang peserta PJKN peringkat bahagian beaufort yang pernah menjadi PJKN terbaik peringkat kebangsaan tahun 2006. tidak percaya bolehlah berhubung dengan JBS Beaufort mahupun KBS Putrajaya. Sekian dan terima kasih.

X- PJKN Siri 1/2006, Membakut

PJKN Bahagian Beaufort 2006
Terbaik Peringkat Kebangsaan diumumkan semasa Konvensyen Penggerak Rakan Muda di Port Dickson pada bulan April 2007

Anonymous said...

Apalah korang ni unda jelah, tak payah cakap banyak.

Vote 4 :-

Leftenan Muda Matlen Sarudin
Mohd Nadzley Harith
Rynnille Peter
Muhd Junidin Jamlan
Kahar Buntak

Generasi Muda Bft

Anonymous said...

Selamat Hari Krismas n Hepi New year kepada bos kita, Mr Rynnille Peter..Sebab krismas kami undi bos..heheh

01. Bos Renel
02. Tuan Matlen
03. Bro Jo
04. Sis dayang
05. Bro Mel

X-Kem Gaya Hidup & PJKN

Anonymous said...

Sia ahli dari menumbok vote 4 :-

1. abg awie
2. abg rynel
3. abd joe
4. abd nadli
5. kak dyg

Rozzy

Anonymous said...

nadzle
rynel
junidin
sahrol
zaimah
kahar

alamak..terlebih sudah..

Anonymous said...

nazli
renel
joe
dayang
mel

survivor terbaik punye

Anonymous said...

gengz wawasan vote :

joe jobor
sarol
tong
helmi
jali

Anonymous said...

nazli,rynnille,junidin,kahar, matlen

Ikan di laut, asam di darat
dalam periuk bergaduh jua..

Anonymous said...

- Mohd sairol
- Junidin
- nurul hardy
- Rynnille
- Noralizawati
- Fazura

Anonymous said...

mohd sairol

Anonymous said...

wan
hardi
liza
suardi
mell

Anonymous said...

suardi
mell
wan
liza
kahar

Anonymous said...

suardi
mell
liza
wan
kahar

Anonymous said...

liza
wan
mell
hardi
suardi

admin kira ae undi aku ni sbb sku undi hanya dorang ja balik2 hehehehe

Anonymous said...

liza
wan
mell
hardi
suardi

jgn lupa kira aaaa

Anonymous said...

liza
wan
mell
hardi
suardi

yg lain pun baik gak tapi aku tetap undi dorang ni

Anonymous said...

suardi
liza
wan
jali
junaudah


dari kami jiran muda sfi

Anonymous said...

abg suardi
kakak mell
kakak liza
abg wan
abg lipah


...ros...

Anonymous said...

liza
wan
hardi
suardi
mell

heheheh peminat setia dorg bah

Anonymous said...

suardi
liza
hardi
mell
wan

Anonymous said...

liza
mell
hardi
wan
suardi (hampir lupa pulak bro botak ni)

Anonymous said...

mell
suardi
wan
liza
hardi

Anonymous said...

suardi
liza
wan
hardi
mell

bukan anugerah yg jd ukuran tapi kerja dan tanggungjawab yg penting...

Anonymous said...

Kita orang dari Kundasang seramai 20 orang bekas peserta PJKN sokong Kem Komandan PJKN Sabah....Lt. Muda Matlen.

Anonymous said...

Kelab Rakan Muda Beaufort sila siarkan gambar terbaru Tuan Matlen bersama Menteri Belia dan Sukan Malaysia.

Anonymous said...

lt.muda matlen idola kami

Anonymous said...

Matlin serudin ..... Beliu orang yang kuat krja dan berpengalaman ... apa hal kamu orang ni macam AF pula .... yang penting bukan anugerah yang dicapai tetapi visi dan misi , rami lagi anak muda diluar sana terbabas darai landasan hidup buatlah apa yang patut

Anonymous said...

Penjelasan

kesian juga aku tgk budak2 PJKN negeri ni, kata dah diberi motivasi dan disiplin, tapi sayang masih emosional tak tentu pasal dan dan suka mengeluarkan kata2 yang tidak elok. apapun terima kasih atas respon yang diberikan. penjelasan sedikit 10 program yang dimaksudkan tuan matlen menjadi kem kom adalah untuk program rakan muda pada tahun 2007 untuk JBS Bft sahaja. tak payah kamu bagitau beliau pnh jdi kem kom di JPA3 dan program lain sebab kami mmg sudah maklum di sini lama dah. saya dan lain2 pun memang sudah lama mengikthiraf beliau kem kom terbaik sabah dan kebangsaan. janganlah sebab mcm ni nak mengeluarkan perkataan tak elok sampai masuk mesyuarat pengarah JBS, majlis tertinggi..apa lah, please la.. ini just pengundian, bukan penghinaan. adios

XPJK Mbkt

Anonymous said...

KOMENTATOT DARIPADA BEKAS PENGGERAK RAKAN MUDA BEAUFORT

Assalamualaikum WRT & Salam Sejahtera Kepada semua.

Em.. lama sudah rasanya nda masuk laman blog ni, maklumlah cuti panjang.tadi buka terkejut juga begitu banyak komen dalam blog ni, secara positif baguslah sebab ramai dah masuk blog ni dari mula-mula dulu. Emm nampaknya isu undian anugerah sukarelawan ni sudah menjadi isu yang diperbesarkan hingga ke peringkat negeri dah. fuhh hebat. apapun nasihatku jangan jadikan anugerah ini sebagai medan untuk mencari kesalahan atau kekurangan, maklumlah orang muda ni cepat terbakar hati dan emosinya. kalau ada benda yang tidak berapa setuju, mulalah ada saja yang tidak kena. saya mengenali Tuan Matlen pada tahun 2006 dan tanpa disangka menjadi sahabat rapat dengan beliau. boleh dikatakan hampir semua program tidak kira JBS atan Jabatan perpaduan, saya selalu bertugas bersama beliau. saya amat setuju dengan pandangan semua bekas peserta pjkn yang menyatakan tuan matlen adalah pakar motivasi,pembimbing orang muda,berkarisma dan unggul. tidak ada siapa dapat menyangkal persepsi itu kerana itu sememangnya fakta yang jelas. Terima kasih juga diucapkan kepada Kelab Rakan Muda Beaufort yang mencalonkan beliau sebab beliau adalah salah seorang sukarelawan JBS Beaufort dan agak janggal juga jika beliau tidak dicalonkan.Apapun kata orang rambut di dalam tepung, ditarik tak putus dan tepung pun tidak berhambur, elok saya mencadangkan tuan matlen di senaraikan sebagai panel hakim anugerah sahaja kerana beliau mempunyai banyak kepakaran dan beliau adalah orang yang luar biasa kebolehannya. ataupun KRMB menanugerahkan beliau anugerah khas KRM sebagai contoh Tokoh Kepimpinan KRMB. Tapi ini cadangan sahaja kerana saya pun sudah tidak mempunyai kuasa lagi dengan JBS dan saya juga adalah 'bertitle' pengunjung blog sahaja. Kepada bekas peserta PJKN Bahagian mahupun negeri, elokla kita sama-sama bekerjasama dan bukan saling menegakkan pendirian masing-masing. kepada persatuan alumni pjkn, bawa bertenang kerana masalah ini adalah masalah yang boleh dibawa berbincang dan jangan kelam kabut dalam mengendalikan sesuatu isu. Apapun tahniah kepada tuan matlen mendapat pencalonan terbanyak setakat ini. ternyata aura beliau amat membanggakan khususnya untuk Beaufort dan Rakan Muda Beaufort. Sekian dan terima kasih.

BeLL,
Penolong Pegawai Tadbir,
Kementerian Kewangan Malaysia.

mell said...

salam utk semua..
rindu lah sama korang..
lama suda nda jumpa...billa lagi lah kita kan berjumpa nihh...jangan lupa aku k..mo undi semua tapi ndak bleh pal..mo juga undi diri sendiri ni..hahaha
pastinya aku undi..
- tn. matlen yang di hormati
- abg. nazli yang baik hati
- wan yang selalu komited
- rynille
- suardi

Anonymous said...

Suardi
liza
wan
hardi
mell

Anonymous said...

tq atas komen semua...saya sebagai salah sorang yg pernah terlibat dalam kegiatan rakan sukarelawan di beaufort mengucapkan jutaan terimakasih atas semua komen yg di berikan tapi perlu saya ingatkan tidak baik untuk kita jika terlalu taksub kepada seseorang sehingga meremehkan kebolehan orang lain...bagi mereka yg dah kenal dengan sukarelawan beaufort mereka akan tahu kelebihan dan kekuranga sukarelawan beaufort bg yg tak kenal tolong hargai perasaan orang lain juga sebab sebagai manusia pasti ada kekurangan...tiada manusia yang sempurna...

Anonymous said...

pilihan ku walau bukan yg terbaik tapi aku xkn perkecilkan orang lain


liza
jun
wan
mell
suardi

Anonymous said...

kenapa kita mesti menafikan kemampuan orang lain...kita sebagai pengundi hanya bertanggungjawab untuk mengundi saja buka nya memburukkan org lain dan menganggungkan pihak lain yg pastinya ada kekurangan...

undian ku
suardi
liza
mell
nazli
kahar

Anonymous said...

liza
mell
suardi
wan
hardi

Anonymous said...

lagi sekali


liza
mell
wan
suardi
hardi

Anonymous said...

suardi
liza
mell
wan
kahar

Anonymous said...

suardi
mell
liza
wan
hardi

Anonymous said...

liza
hardi
suardi
wan
mell

Anonymous said...

hardi
wan
liza
suardi
mell

hhehehhehehhehe

Anonymous said...

liza
hardi
wan
mell
hardi

Anonymous said...

liza
suardi
mell
wan
hardi

Anonymous said...

liza
suardi
mell
wan
hardi

Anonymous said...

suardi
wan
kahar
liza
mell

Anonymous said...

liza
mell
hardi
wan
suardi

Anonymous said...

liza
hardi
mell
wan
suardi

Anonymous said...

suardi
liza
wan
mell
hardi

Anonymous said...

liza
suardi
hardi
wan
mell

Anonymous said...

liza
hardi
suardi
wan
mell

Anonymous said...

suardi
mell
liza
wan
hardi

Anonymous said...

sia itu undi pun teda mud o pasal lebih byk org bckp yg mgarut2 dr mgundi...apapn my vote 2 :-

Nazli
Renel
Joe
Sarol
kak dyg

crocker fire again

Anonymous said...

renel
nazli
joe
kahar
dyg

Anonymous said...

buring ba kalau minda tertutup, hati taksub...

undi nazli,renel,joe,sarul & kahar

Anonymous said...

aku mau undi kahar,renel,joe,matlen dan yang paling hensem sapa lagi nazli

huhu

Anonymous said...

kak mel, kak dyg, bro nazli, bro renel, bro joe

PJKN Rancangan Klias

Anonymous said...

kamu undi jak la,jangan pla men2 kutuk kami punya kelab..nya urang masuk laman urang bebudi bahasa la bah..

Happy New Year 2009

Gub Bye 2008

nadli, renel, joe, dyg, ayie

Anonymous said...

mila ku sayang, ayie, dyg, nazli, jyune @ rynel

Anonymous said...

bida eh budak pjkn ni, suka mengutuk org lain..apala..
aku undi matlen juga tp nda lah sampai kutuk org len..

matlen,joe,renel,nazli,zaimah

orng rancangan